چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس‌جمهور در چارچوب سومین دور از سفرهای استانی روز چهارشنبه 26 خرداد وارد فرودگاه شهرکرد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دکتر محمود احمدی‌نژاد برای انجام هفتاد و دومین سفر استانی هیات دولت وارد فرودگاه شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری شد و قرار است تا ساعتی دیگر در جمع مردم شهرکرد سخنرانی کند.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ‌دیدار با مدیران و دیدار با نخبگان و همچنین شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر و جلسه هیات دولت در استان چهارمحال بختیاری از جمله برنامه‌های سفر رییس‌جمهور است.

در جریان این سفر همچنین چهار پروژه بزرگ صنعتی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزرای دولت دهم نیز در شهرهای مختلف استان حضور می‌یابند و معاون اول رییس‌جمهور نیز مصوبات جلسه هیات دولت را تشریح خواهد کرد.

 انجام کار فرهنگی به معنای توقف کارهای دیگر نیست 

دکتر محمود احمدی‌نژاد در بدو ورود به استان چهار و محال بختیاری در فرودگاه شهرکرد و در جمع خبرنگاران یکی از برنامه‌های خود را انجام کارهای فرهنگی در استان عنوان کرد و افزود: کار فرهنگی این است که ارزش‌های بالای انسانی و ایمانی این دیار بازشناسی و ترویج و به جامعه بشری و ملت ایران تقدیم شود.

وی با تاکید بر این‌که " در کار فرهنگی ذخایر فرهنگی کشف و بازشناسی و تقویت می‌شود" اظهار کرد: در این کار هویت اصیل این دیار به مردم ایران و جامعه بشری معرفی می‌شود که در این راستا توسعه مراکز فرهنگی و هنری و سرمایه‌گذاری در آن‌ها در دستور کار دولت قرار دارد.

وی درهمین زمینه حمایت از تولید و ترویج فرهنگ قرآنی، نهج‌البلاغه و حضور بانوان در عرصه‌های فرهنگی – پژوهشی را از جمله محورهایی اعلام کرد که در کار فرهنگی مورد توجه قرار می‌گیرد.

رییس‌جمهور برنامه‌های دیگر خود در این سفر را عرض ادب به مردم چهار و محال بختیاری و شرکت در کار گروه فرهنگی استان و همچنین شرکت در جلسه هیات دولت، دیدار با مدیران، منتخبان و خانواده شهدا و ایثارگران اعلام کرد.

وی استان چهار محال و بختیاری را دیار ایمان، شجاعت، سلحشوری، دلاوری و کانون جوشش دلاورمردی‌ها و افتخارآفرینی‌ها توصیف کرد و افزود: مردم این دیار در طول تاریخ مایه عزت ملت ایران و در سنگرهای مختلف همیشه پیشگام و آماده فداکاری بوده‌اند. همه این دیار زحمت و جوشش کار و تلاش است.

وی برنامه‌های دیگر مربوط به این سفر را حضور وزرا و معاونان در شهرستان‌ها و شرکت در جلسات شورا‌های اداری شهرستان‌های استان برای مرور مصوبات و تصمیمات قبلی و شناسایی، بررسی و گزارش مشکلات جدی مردم عنوان کرد.

کد خبر 109830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز